Monday, January 30, 2012

Drie Meer Oefeningen voor Hitting Harder

Dit bericht geeft je drie oefeningen die je kunt doen in uw oefening routine waardoor je sterker en laten je die macht dragen direct naar ponsen harder.
Sledgehammer Workout. Swinging mokers voor beefing spieren, kracht, conditionering en slagkracht was een ongelooflijk geheim van de oude tijd martial kunstenaars. Fellows die zouden kunnen raken Echt hard. Het is ook symbiotische met de kettlebell swing. Training een total body explosieve beweging met zware nadruk op de schouders, polsen en buikspieren. Leer uw lichaam de juiste volgorde explosief te raken harder, terwijl tegelijkertijd de bouw zijn fysieke krachten.
Isometrische Strikes. Er zijn tal van technieken om dat te doen, maar ik ga met u delen op een manier. Ik heb een ketting om een ​​statisch object (laag voor schoppen, hoog voor slaan), en bevestig ofwel een riem om om mijn voet of een handvat te rukken met mijn hand en dan zo dicht als ik wel kan ik de exacte route simuleren een correct geworpen staking zou trekken tegen de keten. Ik zorg ervoor dat mijn lichaam als het ledemaat dat ik raken met alle acties die een goed gegooid staking zou volgt. Ik werk de isometrische langs meerdere delen van het pad van de staking te beginnen bij de generatie en gaan langs een link of twee op de ketting totdat ik kan de finish. Zorg ervoor dat u beide handen of benen te werken. En je kan houden voor wat tijd of reps je past, gewoon werken totdat je moe bent.
De Dennis Rogers Lever Wrist Curl. Ik ben waarschijnlijk niet de bedoeling om deze kat te laten uit de tas, maar ik ga sluipen rond en met u delen. Dennis is zoals u weet, waarschijnlijk een van de belangrijkste van de planeet autoriteiten op pols kracht. Hij heeft wat absoluut unieke oefeningen die je zal horen over van hem behoorlijk kort. Ik ga met u delen een uitoefening van degene die hij leerde mij, omdat ik geloof dat het zal worden een van de grootste hand en pols versterkende je ooit zult doen en omdat het gaat om een ​​enorme sleutel aan de versterking van uw hand worden en pols beweging te beschermen en macht het voor fantastische ponsen.
Dennis doet het met een korte barbell, maar ik heb liever te doen met een halter uitsluitend voor het gemak. Wat je fundamenteel doen is overbelasting de ene kant van de bel met 3 tot 10 kilo afhankelijk van je kracht en de lengte van de klok die u gebruikt. Daarna voer je een normale arm pols krullen mee. Afwisselend tussen de overbelaste kant wezen op je duim kant of op de pink kant. Door dit te doen bent u het versterken van de pols, maar in essentie het uitvoeren van een levering en de pols krullen op hetzelfde moment. De asymmetrische belasting brengt extra spanning op de vingers en maakt het een zeer complete hand het versterken van beweging. Extreem sterk en veel waar voor uw geld.

No comments:

Post a Comment