Tuesday, January 31, 2012

Long Hair - Design Your Brand New Look en vernieuwd Style

Ik heb altijd de glamoureuze sluizen van foutloos modellen bewonderen, zoals Miranda Kerr-of Giselle Bundchen. Hun haar ziet er altijd zo in elkaar gezet en toch zo gewoon mooi allemaal op hetzelfde moment. Terwijl ik nooit heb het gezicht of het lichaam van deze biologische wonderen, ik vermoed dat het veilig is om te zeggen dat ik in staat om met succes het bereiken van hun kapsels. Het meest verbazingwekkende is, bijna elke meisje kan het ook doen. Dus wat is het geheim? Twee woorden: hair extensions. Shhh, niet verder vertellen!
Ik voor het eerst viel volledig in liefde met hair extensions, toen ik werd gevraagd om een ​​bruidsmeisje voor de bruiloft van een vriend te zijn. Ze wilde dat haar bruids partij te hebben allemaal lange, wapperende haren op haar toevallige strand bruiloft wedstrijd. Haar visie was "aan het strand chic", zoals ze het noemt. Ik denk dat mijn schouder-length bob gewoon niet passend was, dus we genoemd in een stylist om ons de look waren we na. Het was mijn eerste ervaring met hair extensions, en ik heb niet meer terug gekeken.
Ik zou nooit had het lef om hair extensions te proberen als het niet voor deze belangrijke dag, maar ik ben zo blij dat ik deed. Voordat hair extensions, ik veronderstelde ze ongemakkelijk in te voeren, lastig toe te passen op een dag-tot-dag basis, en dat anderen zou gewoon meteen zien dat het niet mijn natuurlijke haar. Boy, was dat verkeerd. Het gebeurde het tegenovergestelde waar was. Ze waren eenvoudig te krijgen en nam geen tijd bij allen, en ik ging van Plain Jane naar een knaller in een kwestie van uren.
Ik was goed in staat om ze te beheren met een minimum aan aandacht en dagelijkse verzorging, en ze zagen er zo goed als de dag dat ik heb ze. Natuurlijk is de coolste deel was al de complimenten dat ik overal te krijgen van mensen. Mijn zussen en vrienden wist dat het niet mijn natuurlijke haren, want het was duidelijk dat mijn haar echt niet kon zo snel groeien, maar absolute vreemden zou het verschil niet zien!
Tegenwoordig ben ik een totale hair extensions te zetten, en ik ben het helemaal aanbevelen voor iedereen die wil om prachtige haar te krijgen zoals je zou zien in een tijdschrift of op uw favoriete beroemdheid. Ik moet toegeven, als ik uit te lopen van het huis met mijn extensions, ben ik merkbaar meer vertrouwen. Ziet er goed uit vertaalt zich in een goed gevoel, en ik heb dat extra boost dankzij mijn extensies. Ik weet dat het ook mag lijken gek of wispelturig om te zeggen dat een rockende kapsel zorgt ervoor dat je beter te voelen over jezelf, maar het is absoluut waar. En dat is iets wat ik ben er zeker van elke vrouw die heeft geprobeerd kan getuigen!

No comments:

Post a Comment