Thursday, February 2, 2012

Testosteron Booster Recensies

Een laag testosterongehalte heeft nog een leeftijdsgrens over wanneer het zal raken. Het kan zijn wanneer je in de dertig of misschien niet tot uw jaren '50. Als u ter plaatse je moe bent vaker, depressief, het verkrijgen van gewicht, minder spieren, of de behoefte, maar niet de mogelijkheid om seks te hebben, je kan worden beïnvloed door een lage testosteron. Het is het beste om naar uw arts te laten uitgecheckt, en dan kun je beslissen wat je moet doen om het niveau op te krikken omhoog. Het kan worden door een voorgeschreven behandeling door uw arts of door het te doen natuurlijk.
Testosteron niveaus daling bij een constante snelheid, dus als je in je twintiger jaren is het een goed idee om te beginnen met het verhogen van uw testosterongehalte natuurlijk, zodat je zal kunnen handhaven die hogere niveaus op latere leeftijd
Een manier om je testosteron niveau te verhogen is natuurlijk de controle van uw gewicht en als je te zwaar bent, start het bekijken van je dieet, maar proberen om niet te verliezen meer dan een pond per week. Als je extra gewicht dragen, kan het verhogen van uw oestrogeen niveau en verlaag uw testosteron niveau. Ja, oestrogeen is een controle chemische stof die aanwezig is in dames, maar mannen hebben het aan. Het is wat verandert in testosteron voor mannen. Nu als je slechts een of twee pond vet, hoeft u zich geen zorgen te maken, maar als je meer dan dertig procent chunky dit kan gebeuren.
Het is niet een goed idee om te gaan op een laag calorie dieet, want als je echt uit te werken, je hersenen het signaal krijgt dat je honger, vooral als je je calorie-inname te verminderen meer dan 15 procent. Als dit de productie van uw testosteron gebeurt niet meer, ook al is het wachten op de hongersnood te beëindigen.
In plaats van te kiezen voor een laag koolhydraat-, eiwit-rijk, zorg ervoor dat je inname van eiwitten is op ongeveer 16% van de calorieën die je neemt in een dag. Te veel eiwit heeft het tegenovergestelde effect van wat u probeert te doen.
Wetenschapper in Duitsland hebben gevonden dat het hebben van seks zal ertoe leiden dat uw testosteron om te beginnen circuleren heel veel dus als je seks hebt als je opstaat het zal hulp bieden om te springen start uw natuurlijke testosteron stijging.
Dat is niet ieders favoriet natuurlijke manier om testosteron te verhogen, maar je moet een zware trainingsprogramma en niet slechts een gewone men ofwel hebben. U moet er zeker van bent u oefeningen die zijn samengestelde gewicht tillen, wat kan leiden grote spiergroepen, maar niet kleinere spieren gebruikt. Sommige van deze oefeningen zijn leger bankdrukken, en weer terug rijen. Zorg ervoor dat u slechts 3 sets van elke verbinding gewichtheffen oefeningen te doen, maar slechts vijf reps. Zorg ervoor dat u een minuut tussen elke set rust.
Hoewel u misschien wel denkt dat coaching meer je je testosteron niveau te verhogen, maar het zal eigenlijk het verkeerde effect met maar liefst 40 procent. Zorg ervoor dat u laat uw lichaam rust tussen de sessies.
Je lichaam heeft voldoende calorieën om testosteron te maken, zodat een broodje te eten in de middag en noten als een late night snack.

No comments:

Post a Comment